miercuri, 11 noiembrie 2009

Poate ca...


Poate ca am gresit... si nu mi-e rusine sa recunosc.
Poate ca nu trebuia sa fac ce am facut... dar am facut-o cu un scop.
Poate ca acum lucrurile s-au schimbat... sau doar mi se pare mie.
Poate ca am primit o noua sansa... si promit sa profit de ea.
Poate ca asta nu e ceea ce imi doresc... dar nu am nimic mai bun.
Poate ca m-am lasat dusa de val... din nou.
Poate ca de data asta merita... sau poate ca nu.
Poate ca n-am uitat ce e fericirea... si nici nu vreau.
Poate ca n-am uitat nici ce e tristetea... si nici nu vreau.
Poate ca o sa lupt... si daca o fac, o fac pentru mine.
Poate ca sunt indiferenta... si nu ma deranjeaza.
Poate ca am cazut... dar m-am ridicat.
Poate ca lumina are culoare... si poate ca nu sunt nebuna.
Poate ca sunt ciudata... dar asta e doar pentru tine.
Poate ca nu mi-a pasat... atunci cand trebuia sa-mi pese.
Poate ca totusi exista 1000 de motive pentru care trebuie sa zambesc... si o s-o fac.
Poate ca ceea ce mi-ai spus nu am uitat... dar o sa vreau sa uit.
Poate ca lor nu le-a pasat de mine... si acum mie nu-mi pasa de ei.
Poate ca sunt doar ganduri... dar sunt ale mele.
Poate ca am mai spus asta... si la ce bun ce spun acum?
Poate ca e bun.
Poate ca s-a sfarsit...

Un comentariu: