duminică, 8 noiembrie 2009

Cuvinte bizare


Mi-e dor de tine... mi-e dor de mine...
Mi-e dor de noi...
de momente, clipe... imbratisari, atingeri...
Cand soarele veghea iar tu imi soptesti...
Nu! Nu cat ma iubesti!
Ci cat vrei sa ma iubesti...
Dar azi, pe covorul maro, printre frunze... ma gandesc...
Stau. Respir. Traiesc... prin tine.
Ajuta-ma! Da-mi aripi sa zbor... fara sa platesc vreun pret. Inalta-ma la cer.
Sper... Vino, nu te uita. e doarinta mea de azi.
Sunt cuvinte bizare...
Nu stiu. Nu pot. Dar o sa invat sa pot.
Elibereaza-ma de tot ce am facut.
Ajuta-ma sa uit. Doar atat.
Nu-mi da motive sa plang... nu azi, nu aici, nu acum!
Ma pierd printre ecouri desprinse din fantezii...
Sunt cuvinte ceresti. Nu ma opri. Lasa-ma sa vorbesc.
Mai tare... dar tot mai incet...
De unde? De cand? Sentimente... Lacrimi care curg...
Spune stop! Nu mai pot indura! E prea mult atunci cand ingerul tau nu vine sa te vada.
Uitarea... Aproape era sa gresesc. Sau poate e o greseala.
Mult prea multe ganduri. Pt o persoana atat de mica intr-o lume atat de mare.
Ia-ma cu tine printe sunete. Asculta-ma! Atinge-ma!
Am nevoie de tine. Acum! Aici!
Noi... Nu uita. voi fi acolo mereu... pentru tine!...

Un comentariu:

  1. place...:X si ultimele cuvinte...
    ,, nu voi uita. voi fi acolo mereu...pentru tine!....''

    RăspundețiȘtergere