sâmbătă, 14 noiembrie 2009

In cautarea fericirii

"...nu traiesc pe conceptia ca fericirea si iubirea ne fac viata mai frumoasa." Asa incepe discutia mea cu un prieten legata de fericire. L-am intrebat ce il face fericit, iar raspunsul lui suna cam asa: "ce ma face fericit??? pai sunt fericit cand fac ceva ce nu pare normal, ceva ce nu toata lumea face.....cand sunt eu" Si mai departe...

Me, myself and I: nu esti tu.. si asta nu e fericirea ta.acum inca te cauti pe tine insuti. nu ma face sa cred ca nu ai simtit fericirea..

Si el...: ai dreptate nu as putea spune ca am simtit fericirea........doar senzatia de fericire......aceea stare de bine

Me, myself and I: acum oamenii sunt de parere ca banii aduc fericirea si ca iubirea se cumpara.fals! nimic din asta nu e adevarat..

Si el...: iubirea nu se cumpara (aceeasi parere)........eu fara bani nu m-as simti fericit, implinit sau cum s-o spune
Me, myself and I: deci esti de parere ca banii aduc fericirea?
Si el...: nu neapart, poti sa ai bani si sa nu fi fericit, dar daca nu ai bani nu esti fericit, tu ai fi fericita sa ai pe cineva care te iubeste si atat? 
Me, myself and I: da, as fi fericita. degeaba ai bani daca nu ai iubire. si sufletul are nevoie de hrana

Me, myself and I: nu as putea niciodata sa fac acelasi lucru..adica lucruri neobisnuite.mai am nevoie si de iubire, frumusete, simplitate, arta.. pentru ca sunt in cautarea fericirii

Si el...: ai dreptate sufletul are nevoie de hrana! dar fizicul, dar psihicul? cu ce se hranesc?

Me, myself and I: fizicul se hraneste cu mancare
Si el...: si cum o procuri?

Me, myself and I: cum o procuri..muncesti

Si el...: pentru ce? pentru bani......de ce? ca sa-ti fie mai bine

Me myself and I: muncesti pentru bani ca sa`ti cumperi mancare si sa traiesti un trai decent. dar unii oamenii sunt atat de lacomi incat fura de la altii si nu se multumesc niciodata. de ce sa am tot ce vreau?atunci pentru ce mai traiesc? dar stai..chiar traiesc? sau supravietuiesc? vreau sa lupt pentru ce imi doresc, sa sper ca o sa reusesc... nu sa primesc totul pe tava. asta e adevarata fericire.atunci cand dupa ani de lupta castigi ceea ce ti`ai dorit mereu asta e fericirea mea

...si vom continua in alta zi.

Gresesc eu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu