miercuri, 23 decembrie 2009

Idei amestecate

Si m`am gandit... ar trebui sa nu mai visez la cai verzi pe pereti, pardon printi pe cai albi. Si povesti nemuritoare. Sau poate ca zic asta acum... azi... pentru ca ma simt... altfel. 

Inca stau si ma gandesc de ce am mai deschis calculatorul. Chiar nu stiu... Poate ca ma plictiseam prea tare, poate ca nu aveam ce vedea la Tv. Clar, nu aveam ce vedea. Muzica... ce muzica dom`le ca aia nu e muzica. Dar o las balta, nu mai deschid subiectul asta. Nu acum... Sa revin la ce spuneam. De ce am deschis calculatorul? Inca incerc sa`mi amintesc motivul pentru care am facut asta. Poate sa`mi umplu cele 2 ore care au ramas pana la somn. Probabil...

Ma gandesc... sa scriu asta sau nu? Mda..probabil ca mai bine  sa scriu ce mi`a mai trecut prin minte (nu ca n`as face asta intotdeauna)... Multe postari sunt poate... nu gasesc cuvantul potrivit. Prea...

Mda, mi`am pierdut si ideile, am fost intrerupta. Ei, sigur au ramas dupa colt :) 

Postarile... pai unele sunt cam ... negative?! Ei.. nu intreba, nu stiu de ce! Bineinteles, nu toate sunt "intamplari" de`ale mele. Si zic asta pentru ca am primit diferite "remarci" la toate astea. Ma simt mai bine ca am clarificat lucrurile :) Neeee...sincer sunt indiferenta. Nu ma doare catusi de putin de ceea ce mi se spune. Mie sa`mi fie bine :) si nu, nu sunt egoista. 

Si asa se scurge timpul meu. Nu, nu ala pana cand mor. Ci pana cand ma pun sa dorm :) Logic, "fataaa!" :)) Mi`am amintit de ... cuvantul asta si ma apuca rasul. Si sincer, n`am innebunit. 

Ei drace!... astea`s treburi neterminate! :)

Un comentariu:

  1. Din toate pacatele omeneşti, cel mai detestabil rămâne, fără putinţă de tăgadă, nepăsarea, augusta indiferenţă a omului faţă de suferinţele şi durerile omului de lângă.

    RăspundețiȘtergere