vineri, 25 septembrie 2009

Dragoste si iubire


5:05 PM. Si e vineri. S-a mai dus o saptamana... si o zi... Pierd timpul degeaba... Nu e nimic de vazut la tv asa ca m-am gandit sa intru pe internet. Cand rasfoiam paginile pokemon (google) mi-a trecut prin minte ceva. Care e diferenta dintre dragoste si iubire? E clar ca exista o diferenta, dar oare constientizam lucrul acesta? Chiar ma gandeam sa vad ce s-a scris despre asta. Am gasit mai multe articole, in care, in unul dintre ele, scria ca iubirea se naste din dragoste. Chiar asa? Asta ar insemna ca nu exista diferente. Hmm o sa ma mai gandesc la asta...
5:20 PM: E posibil sa te indragostesti si sa nu iubesti? Cred ca o iau pe ulei.
5:30 PM: Sunt prea multe intrebari fara raspuns... si prea multe persoane care intreaba. Dar pana la urma tot nu am gasit raspunsul la intrebare. In DEX, sinonimul pentru "a te indragosti" este "a indragi", dar cand ma gandesc la indragostire mi se duce gandul la iubire. Si pana la urma, care e diferenta dintre dragoste si iubire? ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu